Prezentare generală a opțiunilor de livrare
Ne dorim să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare posibilă, astfel încât produsele achiziționate prin intermediul site-ului nostru să ajungă la dvs. cât mai repede și în cele mai bune condiții.
Termenul de livrare al comenzilor este, în mod normal, de maximum 72 de ore de la primirea comenzii. Totuși, ne rezervăm dreptul să livrăm produsele în perioadele foarte aglomerate între 3-9 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, dar nu mai mult de 15 zile de la data înregistrării acesteia, conform legislației în vigoare privind protecția consumatorilor (OUG 34/2014).
În perioadele sărbătorilor, pot exista întârzieri în livrarea comenzilor, cauzate de volumul mare de comenzi sau de aglomerația în rețelele de curierat. În aceste cazuri, vom afișa pe site informații referitoare la eventualele întârzieri sau vă vom comunica termenele prin telefon.
Livrarea produselor este gratuită pentru comenzile ce depășesc valoarea de 300 RON, în limita a maximum 30 kg/comandă. Pentru comenzile care nu ating acest prag, costul livrării va fi afișat în momentul plasării comenzii.
Dacă întâmpinați probleme cu livrarea produselor, vă rugăm să ne contactați prin formularul de contact de pe site sau la adresa de email specificată în secțiunea „Contact”.
Condiții speciale și excluderi
Ne rezervăm dreptul de a întârzia sau anula comenzi și livrări dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi, inclusiv dar fără a se limita la: condiții meteorologice nefavorabile, restricții logistice sau alte circumstanțe de forță majoră conform Codului Civil și legislației aplicabile din România.
Conditii de retur
Ne dorim ca produsele achizitionate prin intermediul site-ului nostru sa va satisfaca asteptarile. In cazul in care sunteti nemultumit de produsele primite, aveti dreptul sa le returnati in conformitate cu prevederile Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
Pentru a returna un produs, trebuie sa completati cererea de retur disponibila prin intermediul acestui link sau prin email la adresa de contact specificata in sectiunea “Contact”. In acest email trebuie sa specificati numarul comenzii, produsul care doriti sa fie returnat si motivul pentru care doriti sa efectuati returnarea si IBAN-ul.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nefolosite si sa fie insotite de etichetele si ambalajele originale. Nu vom accepta produsele returnate care prezinta semne de uzura sau care au fost modificate de catre dvs.
Costurile de transport pentru returnarea produselor cade in responsabilitatea dvs.
In cazul in care returnarea este acceptata, vom inapoia valoarea produselor in termen de maxim 14 zile de la primirea acestora. Plata va fi inapoiata prin transfer bancar catre contul pe care il specificati dvs. in momentul in care faceti cererea de retur.
Daca intampinati probleme la returnarea produselor, va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact disponibil pe site sau prin email la adresa de contact specificata in sectiunea “Contact”.